World Car Rentals

Velký Rozdíl Mezi Metro A Vlak

železnicní

Vlak metra je železnicní to je zvlášte run v metropolitní mest pri local vlaky jsou urcen join  prostory uvnitr mesta a jejich predmestí regionu.

Sousedství Vlak muže efektivní mode dopravy cestování prostory konec metropole a propojení jeho vlastní ekosystém. Komunitní vlaky nemusím speciální monitor pro jejich operace , protože stopy jsou i zamestnán nákladní vlaky i ostatní osobní vlaky.

E železnicní je vyznacuje a úspešný jak doprava cestování  vzdálenosti a beží na položil stop kolejnic; vlak bežne vyprší mimo mesto omezení kde-jak metra je opravdu vlak to je konkrétne provozovat mestské mest a její vlastní areály pokrývat kratší vzdálenosti než ve srovnání s vlak.

železnicní byl definice v efektivní jak doprava cestování  vzdálenosti a beží  podle cesty zábradlí; to obvykle vyprší mimo mesto omezení kde, jak Metra je také vlak ale urcen provádet v mestské oblastí a jejich areály; pro pokrývají kratší vzdálenosti ve srovnání s ve srovnání s vlak. Vlaky jsou oblíbené zpusobem dopravy pro pokrytí dlouhé vzdálenosti. Metro stojí získat metropolitní a oznacuje její vlastní spojení obrovské mest. Metro mestských oblastí máte vždycky trpel doprava otázky. Dopravní v street zmení na bolesti hlavy každodenní dojíždející a tak pojem vlaky metra byly vytvoreny. Metro byly navržen tak, presmerování nekteré návštevníci mesta v silnic železnicní cesty. Tyto metro mít speciální položeny kolejnice for je a join duležitá místa jejich mesto a jejich predmestí, clánek zdroj.

 


 

Obvykle, trate pro vlaky jsou umísten/ množství zemi ale cesty pro metro jsou i vyvinuté pod earth nebo vyšší oproti zemi. Metro mají zvláštní nezávislé track. Design je extrémne výkonný jako metro zustává nedotceno použitím provozu  silnic a tak dodávky rychlé tranzit system. V nekteré velký mest svet metra je populárne rozumí páter tranzit tak, hodne doba je zachránil v cestování a muže být správne používá nekteré produktivní výstup. Jako uvedl v en.wikipedia.org první metra strategie, London Underground byl zacali v roce 1863. Vlaky železnicní využít nosit cestujících spolu s zboží, jak m jen lidí. Metro ano ne sdílet i jeho path spolu s jiná vlaky a proto frekvence metro je hodne vyšší než ve srovnání s vlakem. Cvicení muže težké v prípade, že je chtít dosáhnout cas jako silnicní doprava muže být nepredvídatelné. V tak druhy situace je možné spoléhat na metra. Metro pohybuje rychle a tak doba smer je to není správné.

Každý vlaky a metro jsou spuštení s power kde, jak pár vlaky jsou rízený diesel taky. Bežne trvání pripravit vetší než to metra. Avšak, frekvence metro je výrazne vetší než to vlak. Vlak mohou share jeho track spolu s jiné zpusoby doprava  kolejnice kde-jak metro má jeho vlastní samostatné track. Metro je urceny mest metra proto metra stanic správne porád a nestaral, potom.